Новий
Бензиновий двигун Sadko GE-200R – це 4-тактний силовий агрегат потужністю 6,5 к.с./4,8 кВт. Знижувальний редуктор - зубчастий, ланцюговий, розбірний з передавальним числом 2. Об'єм паливного/масляного бака 3,6/0,6 л. Діаметр/довжина вихідного валу 19/49 мм. Моноблок увібрав у себе: двигун з ручним стартером, редуктор, паливний та масляний баки. Габаритні розміри 415х400х395 мм. Суха вага всього агрегату 22,5 кг.
Товар не постачається
Цього товару немає в наявності
Увага: кількість товару обмежена!
Дата надходження:
Готівкою, післяплата, Visa/MasterCard, безготівковий з ПДВ.
Самовивіз, транспортною компанією на відділення, кур'єром транспортної компанії. Доставка по Україні: Дніпро, Київ, Житомир, Харків, Біла Церква, Бердянськ, Бровари, Вінниця, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кам'янське, Краматорськ, Кременчук, Кривий Ріг, Кропивницький, Лисичанськ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Нікополь, Одеса, Полтава, Рівне, Сєвєродонецьк, Суми, Тернопіль, Ужгород, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці
Офіційна гарантія від виробника. Повернення/обмін протягом 14 днів.
Бензиновий двигун Sadko GE-200R призначений для установки практично на будь-яку техніку, де потрібна, в першу чергу сила, а не швидкість, так як даний силовий агрегат поєднаний з понижувальним редуктором. Потужність його достатня, щоб пожвавити як культиватор, середнього класу мотоблок так і конвеєр. Потрібно враховувати лише те, що вал двигуна (шпонкового типу) розташований горизонтально.
Виконання двигуна в алюмінієвому корпусі дозволяє значно знизити вагу двигуна. Так само, варто відзначити, що дана модель двигуна - із серії чотиритактних з верхнім розташуванням клапанів, а це на багато продовжує термін служби КШМ, значно знижується витрата палива в порівнянні з 2-х тактними аналогами. Важливо те, що дана модель двигуна повністю автономна, тобто: двигун, паливний бак, масляний бак і ручний стартер поєднані в один моноблок.
З метою надійності на двигуні встановлено датчик контролю рівня масла, який у разі відсутності масла, заглушить двигун, запобігаючи виходу з ладу механізмів. Збільшення терміну служби поршневої групи сприяє застосування паперово-поролонового повітряного фільтра, а не просто поролонового, як на аналогічних двигунах цього класу.
Таким чином, девізом цієї моделі є: універсальність, надійність, довговічність, компактність і не маловажний фактор такий як економічність!