Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?

Доставка

інтернет-магазин для продажу садового та садового обладнання працює цілодобово. Прийом замовлень, виконаних в Інтернеті на веб-сайті магазину здійснюється цілодобово.

Ми здійснюємо зручну доставку товарів по Дніпру та Дніпропетровській області. Ми також доставляємо в будь-який регіон України з отриманням придбаних товарів на складі транспортної компанії.



Доставка товарів по Дніпру та Дніпропетровській області

  • Малогабаритний і не важкий товар * (товари вагою до 20 кг, максимальні загальні розміри 30х30х50 см) доставляються кур'єром; Вартість доставки по Дніпру та Дніпропетровській області узгоджується з менеджером.
  • Габаритний та середньої тяжкості товар * (товари вагою до 120 кг і максимальні розміри 100х80х180 см) доставляється автомобілем; Вартість узгоджується з менеджером.
  • Великогабаритний та важкий товар доставляється індивідуально і вимагає попереднього узгодження. Вартість доставки визначається індивідуально.
  • Самовивіз. Потребує попереднього узгодження з менеджером! Самовивіз може бути організований через наш магазин у Дніпрі
  • Обмін товарів або грошова компенсація: у разі Вашої відмови від поставленого нами товару Ви зобов'язані оплатити вартість доставки або його пересилання. Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що супроводжують посилку, у повній комплектації відповідно до технічного паспорта.

* Винятком є ​​товар, який бере участь у акціях із безкоштовною доставкою.

Ми залишаємо за собою право переглянути витрати на доставку, домовившись про це з покупцем. Вартість доставки може бути збільшена або зменшена.



Доставка товарів по Україні (до будь-якого регіону України)

Доставка товару здійснюється в будь-який регіон України транспортними компаніями.

  • Вінниця (Вінницька область)
  • Дніпро (Дніпропетровська область)
  • Житомир (Житомирська область)
  • Запорожжя (Запорожська область)
  • Івано-Франківськ (Івано-Франківська область)
  • Київ (Київська область)
  • Кропивницький (Кировоград) (Кировоградська область)
  • Луганськ (Луганська область)
  • Луцьк (Волинська область)
  • Львів (Львівська область)
  • Миколаїв (Миколаївська область)
  • Одеса (Одеська область)
  • Полтава (Полтавська область)
  • Рівне (Рівненська область)
  • Суми (Сумська область)
  • Тернопіль (Тернопільська область)
  • Ужгород (Закарпатська область)
  • Харків (Харківська область)
  • Херсон (Херсонська область)
  • Хмельницький (Хмельницька область)
  • Черкаси (Черкаська область)
  • Чернигів (Чернигівська область)
  • Чернівці (Чернівецька область)

Вам лише потрібно вибрати найзручнішу транспортну організацію у вашому регіоні та зв’язатися з нами.
Доставка товарів до офісу транспортної компанії для выдправки здійснюється безкоштовно!
Послуги транспортної компанії оплачуються покупцем окремо за тарифами обраної транспортної організації.
Дізнатися адреси та розрахувати вартість доставки можна на сайтах транспортних організацій за посиланнями нижче:



Повернення товарів

Відповідно до "Закону про захист споживачів" покупці мають право обміняти або повернути товари, придбані у нас протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Тільки новий продукт, який не використовувався, підлягає обміну чи поверненню і не має слідів використання: подряпини, сколи, потертості. При цьому має бути збережена оригінальна упаковка з усіма компонентами та не порушена комплектація. У вас повинен бути будь-який офіційний документ, що підтверджує оплату товару.

Порядок перевірки комплектності та цілісності товару

Кожен покупець зобов'язаний перевірити комплектність і цілісність товару для придбання або отримання товару на транспортних організаціях. Претензії щодо некомплектності та пошкоджень після продажу та після отримання на транспортних організаціях не приймаються! Якщо товар був відправлений транспортною організацією до Вашого населеного пункту, одержувач зобов'язаний перевірити комплектність відразу ж на транспортній організації до отримання товару. Якщо виявляється, що товар пошкоджено та розірвано/ушкоджено упаковку, одержувач повинен написати відповідну заяву на відповідній транспортній організації, зателефонувати нам і, якщо не влаштовує такий товар, повернути його назад відправнику - нам. Причому, повернути товар - це відмовитися від товару одразу на транспортній організації, не отримуючи його! А не отримати його, поїхати додому, а потім відправити з претензією.

Звертаємо Вашу увагу ще раз, що претензії щодо некомплектності та пошкоджень товару, після того, як Ви його забрали з транспортної організації, не приймаються! Щоб уникнути непорозумінь, перевіряйте товар на транспортній організації при отриманні товару!

Порядок повернення при рекламаціях за якістю

Якщо товар, який Ви отримали, одразу не працює або з явним виробничим дефектом, Ви можете його повернути та замінити на такий самий новий робітник або просто повернути та отримати назад сплачені за нього гроші.

При рекламаціях за якістю під час експлуатації товару, перш за все Ви повинні звертатися до сервісного центру. Сервісний центр визначить гарантійність/не гарантійність рекламації. За гарантією товар буде відновлено безкоштовно. Якщо випадок не гарантійний – Ви повинні оплатити послуги сервісного центру.

Обмін на новий або повне повернення товару, що вже експлуатувався, можливий тільки після укладання авторизованого виробником/ТМ сервісного центру про те, що умови використання даного товару не порушені і товар вийшов з ладу через заводський дефект.

Обмін або повернення здійснюється тільки в нашому магазині або офіційних представників нашого магазину в робочий час. Доставка товару здійснюється покупцем.

Для здійснення обміну або повернення покупцям з регіонів: усі витрати на доставку товару – оплата пені, пересилання товару та грошей, транспортні витрати (від покупця до магазину/від магазину до покупця) оплачуються Вами самостійно! Необхідно заздалегідь повідомити нас про повернення/обмін та причини!

ВАЖЛИВО! До повернення приймається товар повністю комплектний, з повною документацією, оригінальною упаковкою, що не пошкоджений і не має слідів експлуатації! Інакше ми маємо право відмовити Вам в обміні або поверненні товару.

Повернення грошей можливе в день надходження товару до нас в офіс з необхідним пакетом документів, що підтверджують, або, у разі відсутності необхідної суми в касі, протягом 7 днів.

За законом гарантія втрачає чинність у таких випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації;
  • виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин;
  • дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів чи параметрів роботи устаткування чи його компонентів (частот, напруг та інших.); обладнання було пошкоджено внаслідок використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв.